לקראת השמיטה: מנכ"ל לאומי ערך שטר פרוזבול מהודר אצל רבני בני ברק

ארי טננבוים No Comments on לקראת השמיטה: מנכ"ל לאומי ערך שטר פרוזבול מהודר אצל רבני בני ברק

מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן, ראש החטיבה הבנקאית שמוליק ארבל יחד עם מנהל מגזרים ייחודים בלאומי ר' יצחק חסדיאל הגיעו השבוע לרב ואב"ד בני ברק הגרחי"א לנדא שליט"א למסור שטר פרוזבול לקראת השמיטה הבעל"ט | זאת בהתאם למהדרין כחלק משיטות הראשונים לעשות פרוזבול כתקנת הלל גם בערב שנת השמיטה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן, ראש החטיבה הבנקאית שמוליק ארבל יחד עם מנהל מגזרים ייחודים בלאומי ר' יצחק חסדיאל הגיעו השבוע לרב ואב"ד בני ברק הגרחי"א לנדא שליט"א למסור שטר פרוזבול לקראת השמיטה הבעל"ט. זאת בהתאם למהדרין כחלק משיטות הראשונים לעשות פרוזבול כתקנת הלל גם בערב שנת השמיטה, ולא רק בסיומה.

מנכ"ל הבנק חנן פרידמן מסר בפני הרכב בית הדין בראשות רב העיר, את הנוסח המתייחס לכלל החובות שברשות קבוצת לאומי, והדיינים חתמו על שטר הפרוזבול המהודר.

לאחר מעמד החתימה הציג המנכ"ל בפני הרבנים את הפעילות המיוחדת שמקיים לאומי במגזר החרדי, במטרה לתת מענה הולם לצרכים הפיננסיים של המשפחה לכל אורך הדרך. בנוסף ציין את הפעילות של תרומה לקהילה הכולל תמיכה והתנדבות של עובדי לאומי בארגוני חסד המסייעים לנזקקים בכל ימות השנה, ובמיוחד לקראת תקופת החגים הבעל"ט.

בסיום המעמד בירך רב העיר הגרחי"א לנדא שליט"א את הנהלת הבנק וכלל עובדי לאומי לקראת השנה החדשה הבעל"ט, בברכת כתיבה וחתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה.



0 תגובות